Çalakalem

Çalakalem
"Şampiyon" a selam olsun

15 Aralık 2011 Perşembe

Fenerbahçe Unıversal : 3 - Rabita Bakü : 0 (CEV Voleybol Şampiyonlar Ligi B Grubu 3.hafta maçı)



Fenerbahçe Unıversal Voleybol Takımı, CEV Voleybol Bayanlar Şampiyonlar Ligi B Grubu 3.hafta maçında, Naz (6), Shashkova (6), Fabiana (9), Seda (9), Kim (20), Eda (9), Nihan (L), Merve (L) Yağmur, Tom Logan’dan oluşan kadrosuyla, Burhan Felek Spor Salonu’nda Azerbaycan’ın Rabita Bakü takımını 3-0 mağlup ederek, grubundaki 3. galibiyeti aldı ve liderliğe yükseldi.

FENERBAHÇE UNIVERSAL-RABİTA BAKÜ: 3-0

Salon: Burhan Felek

Hakemler: Marek Lagierski (Polonya), Georgios Karampetsos (Yunanistan)

Fenerbahçe Universal: Naz (6), Shashkova (6), Fabiana (9), Seda (9), Kim (20), Eda (9), Nihan (L), Merve (L)( %76, exc. %49), Yağmur, Tom Logan

Rabita Bakü: Osmokrovic (14), Krismanovic (6), Starovic (4), Mammadova (16), Golubovic (3), Zhukova (1), Popovic (L)( %75, exc. %65) Majstorovic, Spicer, Kimberly 2

Setler: 25-20, 29-27, 25-18

Süre: 73 dakika (27-32-24)

1 yorum:

  1. Valla Fenerium'larımız Kore alfabesi ile yazabilse gidip Kim Yeon Koung'un adına bir forma alıcam. Gidip yinede onun adına bir forma alıcam. Aslında Fenerbahçe Universal ürünleri olsa bu takımda sevdiğim bütün sporcuların adına bir şeyler yapmak istiyorum nedense. Özel takım budur işte dedirtiyorlar her zaman.

    Hayatımda bu kadar bana "sevgi, mutluluk, hırs, azim, çalışma" gibi sadece olumlu duygularla bir sporu izleten sporcu görmedim neredeyse. Elbette futbolda çok efsane sporcularımız oldu ve olacak. Basketbolda da öyle. Voleybol içinde geçerli bu durum...Fakat neden bilmiyorum ama Yeon Koung'u izlerken bir başka hayran olmamak elde değil. Umarım o da burayı benimser ve mümkün olduğunca bizimle kalır. Malum voleybolda oyuncu rotasyonu fazla olabiliyor.

    Bu sezon sonuç ne olursa olsun, harika olan Fenerbahçe Universal'de bir de bu kadar müthiş bir süperstar (adayı diyeceğim ama benim için şimdiden böyle desem erken konuşmuş olmam sanırım) izlediğim için çok mutluyum.

    Seda, Naz, Eda, Liuba, Fabiana, Kim, Nihan, Merve, Logan Tom ve diğer herkese emekleri için sonsuz teşekkür ediyorum.

    Bir sonraki maçı da iple çekiyorum.

    YanıtlaSil